MOHV slår upp portarna i Täby

Mäklarföretaget MOHV öppnar kontor i Täby. Det är de etablerade mäklarna Oscar Hallbygård och Johanna Peltomäki som går in som franchisetagare för kontoret.

MOHV fortsätter sin tillväxtresa och etablerar sitt 18:e kontor, nu i Täby. Oscar Hallbygård är en av Täbys mest anlitade mäklare i området och tillsammans med den etablerade mäklaren Johanna Peltomäki kliver de in som franchisetagare för kontoret. De båda ser mycket positivt på kontorsöppningen och satsar nu ordentligt på att etablera MOHV i Täby och att erbjuda kunderna den bästa mäklartjänsten.

- Vår dröm och vision har alltid varit att skapa en trivsam arbetsplats med ett nytänkande koncept i en expansiv marknad som Täby, säger Oscar Hallbygård, en av franchisetagarna på MOHV Täby. Vi brinner och lever för yrket, därav vill vi bygga upp ett varumärke och kontor med medarbetare som älskar sitt arbete och som är genuint intresserade av att hjälpa våra kunder. Jag har under en lång period varit den mest anlitade mäklaren i hela Täby och vill fortsätta med samma energi och passion tillsammans med vårt eget team. Vi är så fantastiskt glada över samarbetet och att vi får dela resan med MOHV, avslutar Oscar Hallbygård.

- Efter 4,5 framgångsrika år som fastighetsmäklare i Danderyds kommun valde jag att tillsammans med Oscar förverkliga en dröm om att skapa något eget, säger Johanna Peltomäki, en av franchisetagarna på MOHV Täby. En egen plattform där vi kan förverkliga våra idéer och visioner om ett framgångsrikt mäklarteam som brinner för affärer. Täby för mig ligger varmt om hjärtat eftersom jag, liksom Oscar, är uppväxta och alltid har bott i Täby. Området växer också något enormt just nu och att göra denna resa just i Täby tillsammans med MOHV känns för oss helt rätt. MOHV är ett varumärke som vi känner oss hemma med och stolta över. Vi ser fram emot fortsättningen och är taggade att köra igång, avslutar Johanna Peltomäki.

MOHV Täby är nu på jakt efter en attraktiv kontorslokal och planen är att kontoret ska invigas under nästa år.

Oscar Hallbygård

Reg. Fastighetsmäklare & Delägare i MOHV Täby