MOHV stärker sin organisation och satsar vidare

Mäklarföretaget MOHV summerar 2017 som ett framgångsrikt år med en kraftfull utveckling. Nyetableringar och tillväxt på befintliga kontor ledde till en omsättningsökning på nära 40%. 2018 har dragit igång med full kraft och MOHV ser positivt på det kommande året då man fortsätter att investera i organisationen och marknaden.

Året inleddes med starka rekryteringar till två helt nytillsatta tjänster inom organisationen. MOHV har numera två nya regionchefer, Melissa Mahan och Jonas Keide som båda har mångårig branscherfarenhet som mäklare och franchisetagare. Melissa har dessutom erfarenhet från styrelsearbete inom Svensk Fastighetsförmedling.

- Vi förstärker nu vår organisation med två regionchefer. Vi är mycket stolta över att ha rekryterat Melissa och Jonas som nya regionchefer. De kommer vara till stor nytta för organisationen och de lokala kontoren gällande att skapa lönsam och långsiktig tillväxt, säger Magnus Miramadi, VD på MOHV. Regioncheferna kommer arbeta i nära samarbete med ledningsgruppen men framför allt kommer de att stötta kontoren i företagsamhet, ekonomi, ledarskap och att implementera effektiva marknadsföringsinsatser, avslutar Magnus Miramadi.

Mäklarbranschen är i förändring och det händer mycket på bostadsmarknaden. MOHV har en ambition att ligga i framkant och att ständigt utveckla branschen vilket gör att kompetenta och erfarna medarbetare har hög prioritet.

- Det känns mycket inspirerande att axla ansvaret som en av MOHVs nya regionchefer. Jag ser fram emot att vara ett stöd för både befintliga och nya kontor och bidra med min erfarenhet som mäklare och franchisetagare. Även området Nyproduktion kommer vara ett område som jag ansvarar för och kommer bistå kontoren med hjälp inom. Det känns extra bra att få utveckla kedjan och kontoren tillsammans med Jonas som regionchef för Syd. Vi har arbetat tillsammans i många år och på så vis kommer vi vara ett starkt team som driver utvecklingen framåt, avslutar Melissa Mahan.

För mer information, kontakta:

Magnus Miramadi, VD

magnus.miramadi@MOHV.se