Villakänsla mitt i Solna

På Lundagatan i det växande och familjevänliga Huvudstaområdet i Solna finns nu en unik lägenhet om 5 rum och kök med villakänsla. Här lever man ett bekvämt familjeliv med tillgång till en egen grönskande trädgård på 215 kvadratmeter och dessutom två underbara uteplatser.

En dröm i vitt uppförd 2013 med unika arkitektoniska drag och miljöanpassad lågenergistandard som ligger helt rätt i tiden. Lägenheten har 105 moderna och välplanerade kvadratmeter med högt i tak, sociala ytor, gott om förvaring och underbara gröna uterum att vistas i. Förutom tillgången till sin egna trädgård möter man snabbt och enkelt Solnas fantastiska natur och omgivningar med bad, strandpromenad, ridskola och marina.

- Äntligen är en av de eftertraktade bostäderna med unik villakänsla ute till försäljning. Den är en idyll för barnfamiljen som vill ha nära allt men ändå kunna leka i trädgården och leva ett modernt familjeliv, berättar Jonathan Moberg på MOHV Solna.

För mer information om bostaden på Lundagatan 2A kontakta ansvarig mäklare:

Jonathan Moberg, Reg. Fastighetsmäklare

jonathan.moberg@mohv.se

• #bostadsmarknaden
  • #bostäder

• Solna

MOHV är ett modernt och nytänkande företag där den nya generationens mäklare jobbar för att tillgodose såväl köpares som säljares behov. MOHV grundades 2012 och har sedan dess snabbt vuxit med nya kontor. Idag finns MOHV i Malmö, Lund, Helsingborg, Halmstad, Kungsbacka, Örebro, Stockholm, Uppsala och Umeå. Precis som vårt varumärke sticker ut i den annars traditionella paletten av mäklerier, så sticker vår mäklartjänst också ut som flexibel och individanpassad.