MOLL WENDÉN Advokatbyrå söker trainee

Du är
…färdig med dina juridikstudier nu, eller inom en snar framtid. Du har mycket goda akademiska resultat. Som person är du engagerad, intresserad av affärer, orädd och ansvarstagande.

Du får
…arbeta med varierande affärsjuridiska frågeställningar. Du blir i hög utsträckning involverad  i uppdragen och du får ett stort eget ansvar. Du kommer att få jobba med både nationella och internationella kunder. Vi har ett personligt engagemang såväl i relationen med kunden, som mellan oss medarbetare.

Är du den vi söker?
Ansök snarast möjligt, vi behandlar ansökningarna löpande. Vid frågor var god kontakta Martin Jönsson, advokat och delägare på MOLL WENDÉN. Tel:040-665 65 04 alt. e-post: martin.jonsson@mollwenden.se.

Tidsperiod: 6 månader

Start: Oktober eller enligt överenskommelse.

Lön: Enligt överenskommelse.

Sista ansökningsdag: 21 september.

Ansökan med CV samt personligt brev skickas till martin.jonsson@mollwenden.se.

Om MOLL WENDÉN

MOLL WENDÉN advokatbyrå erbjuder kvalificerad affärsjuridisk rådgivning till stora och medelstora företag. MOLL WENDÉN advokatbyrå har sin bas i Malmö och tar en aktiv roll i den regionala näringslivsutvecklingen. MOLL WENDÉN har lång erfarenhet av affärsjuridiskt arbete och arbetar lika ofta internationellt som nationellt. Läs mer på mollwenden.se. Idag har byrån 22 medarbetare.