Gilla oss på facebook!...Kampanjer som bryter mot lagen

Pressmeddelande  •  2012-10-12 16:08 CEST

- kan du se gränsen mellan journalistik och reklam?
- vet du hur en tävling på facebook får utformas?
- när övergår något från att vara roligt till att bli sexistiskt?

Onsdagen den 24 oktober anordnar MOLL WENDÉN Advokatbyrå i Malmö en brunch med tema kampanjer. Vi ger dig en minikurs i reglerna kring marknadsföring och PR – både B2B och B2C.

Att sälja korv med hjälp av en porrig bild, twittra något olämpligt i någon annans namn, eller bomba en främmande statsmakt med nallar...kom och diskutera aktuella case och situationer med oss!

Vi utlovar en både lärorik och underhållande förmiddag.

För dig: som arbetar med marknadsföring, kommunikation, PR och försäljning.

Tid: Kl. 9.00 serveras brunch/frukost  kl. 9.30 kör vi igång seminariet. Vi beräknas vara klara kl. 11.00

Plats:MOLL WENDÉN Advokatbyrå, Stortorget 8, 211 34 MALMÖ (Lejonetpassagen)

Anmälan: helena.nord@mollwenden.se skriv "brunch" i ämnesraden. Antal platser är begränsat, först till kvarn.

Varmt välkommen!

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom