Moll Wendén nominerad till priset Årets Advokatbyrå, igen…

Bild: aretsadvokatbyra.se

För tredje året i rad finns Moll Wendén, som enda icke Stockholmsbaserad byrå, bland de nominerade för utmärkelsen Årets Advokatbyrå.

Vid Årets Advokatbyrå 2011 blev vår byrå flerfaldigt prisad, som "Bästa kommunikatör av advokatbyråns erbjudande" samt specialutmärkelsen "Affärspartner" i kategorin medelstora advokatbyråer. Förra året var vi nominerade i samtliga kategorier för medelstora byråer, och i årets upplaga är Moll Wendén nominerad i kategorier för byråer med omsättning upp till 100 mkr:

• Årets Advokatbyrå 2013
  • Mest innovativa advokatbyrån

Vi är förstås lika glada och stolta även i år över det förtroende som våra klienter visat oss i den undersökning som ligger till grund för utmärkelserna. Prisutdelningen äger rum på Josefina i Stockholm den 28 november. Bakom priset står företaget Regi som årligen genomför branschstudien Årets Advokatbyrå.

• Läs mer om Årets Advokatbyrå 2013, nomineringar och utmärkelser här.

Kontakt:
Stefan Wendén, advokat och partner Moll Wendén
+46 40- 665 65 25, stefan.wenden@mollwenden.se

Ebba Walberg Snygg, advokat och partner Moll Wendén
+46 40 665 65 16, ebba.walbergsnygg@mollwenden.se

• regi

Moll Wendén advokatbyrå erbjuder kvalificerad affärsjuridisk rådgivning till stora och medelstora företag. Kunderna är oftast välkända och finns inom alla branscher. Moll Wendén  advokatbyrå har sin bas i Malmö och tar en aktiv roll i den regionala näringslivsutvecklingen. Moll Wendén har lång erfarenhet av affärsjuridiskt arbete och arbetar lika ofta internationellt som nationellt. Advokatbyrån bildades 2003 genom ett övertagande av Linklaters verksamhet i Malmö.

mollwenden.se  info@mollwenden.se