Ny star quality sökes till vårt in house sales team!

Wallmans är ett av Nordens starkaste varumärken inom underhållningsbranschen. Vi skapar personliga upplevelser för många människor. Wallmans Nöjen grundades av Hasse Wallman redan 1956. Vi var först i Sverige med det succékonceptet där servitören även underhåller ifrån scenen. I Wallmans Nöjen AB ingår varumärkena Wallmans, Golden Hits, Hamburger Börs och Ladies Night.

Nu söker vi dig som tycker det är kul med sälj och service. Vi tror att du är mellan 20-30 år. Du har en positiv attityd, är lyhörd, innovativ och målinriktad. Erfarenhet från uppsökande försäljning är ett plus. För tjänsten krävs att du har god datakunskap, talar flytande svenska samt behärskar engelska i såväl tal som skrift.

Tjänsten omfattar bokning av våra evenemang – såväl genom inkommande samtal som genom uppsökande försäljning via telefon. Som säljare ansvarar du för hela säljprocessen vad gäller nykundsbearbetning. Att utveckla relationen med befintliga kunder samt att hitta nya. Du har god social förmåga är ansvarsfull och har lätt för att skapa förtroende. Du kommer vara placerad på vårt huvudkontor i Hammarby Sjöstad och vi ser gärna att du börjar jobba hos oss under augusti.

Skicka din ansökan (CV och personligt brev) till jobbansokan@wallmans.com.