2Entertain bjuder in till pressträff inför årets nyskrivna buskis

Nöjesproducenten 2Entertain har nöjet att bjuda in media till den traditionella pressträffen och kollationeringen till årets nyskrivna buskis, som har premiär söndagen den 4 juli. Pressträffen sker på Elite Hotel Strandbaden i Falkenberg, måndagen den 1 februari klockan 13.45.

På pressträffen avslöjas ingredienserna i årets skrattfest på Vallarnas friluftsteater i Falkenberg som förväntas ha runt 60 000 besökare under några intensiva lustfyllda sommarveckor. Bland nyheterna i år finns exempelvis en mycket välkommen "come backande" buskisräv, en operettsångare med fallenhet för komiska roller samt älskade Vallarnaprofiler tillika delar av den svenska buskiseliten plus det kreativa teamet bakom årets produktion.
Denna dag träffas årets ensemble, det kreativa gänget bakom produktionen, 2Entertains producent Janne Andersson och regissören Ulf Dohlsten för första gången. Pressträffen genomförs i samband med kollationeringen då man bland annat gör en första manusgenomläsning. Under pressträffen ges möjlighet till individuella intervjuer och fotografering.

Årets skrattfest på Vallarna har premiär söndagen den 4 juli och pågår till och med
den 15 augusti.

Vad: Pressträff – presentation av årets skrattfest på Vallarna

Var: Elite Hotel Strandbaden, Falkenberg. Vägbeskrivning: När du kommer via E6 norr eller söder ifrån, tar du avfarten märkt Falkenberg S, även numrerad med nr 50.
Du följer vägen mot Falkenberg ungefär 5 km. Vid ett trafikljus ser du skyltar som leder till Strandbaden. Avfarten kommer direkt efter trafikljusen i korsningen

När: Måndag den 1 februari klockan 13.45

Ackreditering: Ann Waldeborn, tfn 031-701 33 32 ann.waldeborn@perspective.se

För ytterligare information Janne Andersson, producent 2Entertain, tfn 070-55 17 030, Malin Lundström, försäljningschef, tfn 0733-64 66 66,, Lars Sjögrell, pressansvarig, tfn 0702-69 53 00

Mycket välkomna!

initierar, producerar, marknadsför och säljer kvalitativ underhållning för en bred publik. I koncernen ingår svenska Hansen Conference & Event. 2Entertain är delägare i Osloteatern Chat Noir samt Stockholmsteatrarna Oscarsteatern och China Teatern. 2Entertain med kontor i Stockholm, Gšteborg, Oslo och Falkenberg Šr listat pŒ First North med Remium som Certified Adviser.

2Entertain