Alfons & Trollkarlen - NU har vi släppt tre föreställningar under julen 25-27 dec!

Alfons och trollkarlen - Julklappstips för hela familjen!
Föreställningen bygger på boken ” Hokus pokus Alfons Åberg” av Gunilla Bergström
Regi: Staffan Götestam, Musik: Georg Riedel.

Medverkar gör : Tobbe "Trollkarl" Blom, Henrik Norman och Hedvig Lagerkvist, Elias Elffors Elfström, André Couriaut Niklas Romson, Sebastian Mira Noueched och hunden Bosse såklart

Riktiga Trollkarlar finns väl inte? Dom håller ju bara på med trix och lurerier. Eller? Alfons träffar en trollkarl, en alldeles riktig. Och det vill ha gärna berätta för sin pappa. Men pappa tror inte på magi och hokus pokus. Men Alfons gör det. Alfons vill också gärna ha en hund, en egen hund. Trollkarlen har en, på riktigt.

Följ med i den spännande och magiska berättelsen med massor av musik, sång, dans och trolleri. Kom och se hur det går när Alfons och hans kompis Viktor träffar trollkarlen, hans fru Singoalla och deras söta hund.

Se den kritikerrosade föreställningen. Spelas endast till den 27 december i Stockholm!

Bokas via Intiman 08-301250

Speldatum:
Lördag 26 nov kl.12.00 & 15.00
Söndag 27 nov kl.12.00
Lördag 3 dec kl.12.00 & 15.00
Söndag 4 dec kl.12.00
Lördag 10 dec kl.12.00 & 15.00
Söndag 11 dec kl.12.00
Juldagen 25 dec kl 18.00
Annandagen 26 dec kl.13.00
Tisdag 27 dec kl.13.00

Pressansvarig är Magnus Stråberg 070-5166090.

Läs mer på intiman.nu

• barnteater
  • 2entertain

2Entertain initierar, producerar, marknadsför och säljer underhållning med hög kvalité till en bred publik på olika mötesplatser sedan  starten 1987. Visionen är ständig utveckling av show & business. 2Entertain är delägare i Osloteatern Chat Noir, Stockholmsteatrarna Oscarsteatern, Intiman och China Teatern. 2Entertain driver också Lisebergsteatern i Göteborg och Vallarnas friluftsteater i Falkenberg. 2Entertain, med kontor i Stockholm, Göteborg, Oslo och Falkenberg, är en del av 2E Group.

2E Group, Nordens ledande upplevelsekoncern, skapar  upplevelser och möten för en bred publik. I koncernen ingår 2Entertain, Hansen Event & Conference samt Wallmans Nöjen. 2E Group AB (publ) med kontor i Stockholm, Göteborg, Oslo, Malmö, Växjö och Falkenberg är listat på First North med Remium som Certified Adviser.