AUDITION PÅ WALLMANS’ NYE STORE SHOW

Mød de kommende showstjerner inden for sang, dans og artisteri

Pressen er velkommen:

Mandag d. 18. februar kl. 9.30 og kl. 11

Tirsdag d. 19. februar kl. 9.30 og kl. 11

Midt i en af Wallmans mest succesfulde sæsoner i København med flotte anmeldelser og høje publikumstal, er forberedelserne til det næste store dinnershow i fuld gang.

Det er blevet tid til at finde de 14 sangere, dansere og artister, som skal medvirke i det kommende show med premiere i august. Og kravene til det kommende ensemble er store:

”Wallmans arbejder med de absolut bedste artister inden for showbizz. Alle vores artister er helt unikke og etablerede talenter, der aften efter aften lyser op på scenen i Cirkus-bygningen og får publikum op af stolene,” siger Showproducer Johan Espeland

I denne sæson har 2 af Wallmans sangere – Albin og Frederikke - bl.a. gjort sig bemærket som solister ved Dansk Melodi Grandprix, hvor de for en aften skiftede scenen i Cirkus-bygningen ud med tribunen i Boxen.

Hvorvidt det lykkes at sammensætte endnu et ensemble i topklassen, får vi snart at se. Når Wallmans afholder auditions d. 17. - 19. februar, vil de håbefulde blive testet i sang, dans og artisteri.

Wallmans faste showproducer og instruktør Johan Espeland skal sammen med et dommer-panel vurdere de flere hundrede artister, der får mulighed for at aflægge audition. Man skal nemlig ansøge om at komme til audition senest 10. februar via Wallmans Facebook-side.

Det unikke ved Wallmans audition er, at der udvælges artister inden manuskript og koncept er lavet. På baggrund af de valgte artister går Wallmans så i gang med at udarbejde showet, så det passer perfekt til artisterne.

For tilmelding og yderligere information kontakt:

Showproducer Johan Espeland
Mail: Johan.espeland@wallmans.com