Dag-Otto till Varberg med Sjung å Hoppalong – höstens roligaste barn- och familjeföreställning!

Nu är det klart att publiksuccén Sjung å Hoppalong, som turnerat runtom i södra Sverige under hösten, även kommer till Varberg. Den extrainsatta föreställningen med Dag-Otto & Jönssons Orkester blir i Nöjeshallen i Varberg söndagen den 25 november kl 14.00.

I somras släppte Dag-Otto sin första egna cd ”Sjung å Hoppalong” med nyskrivna, svängiga och roliga barnsånger. Det har firats med en ”sång, skoj och hålligång-turné” i södra Sverige under hösten och föreställningen har blivit en riktig publiksuccé!  Nu är det alltså varbergbornas tur att drabbas av Hoppalong-feber. Dag-Otto och hans orkester bjuder då på en härlig föreställning där alla får vara med och dansa och sjunga!

Sjung å Hoppalong produceras av 2Entertain och Kaka Produktion.
Regi: Jojje Jönsson

Biljetterna till föreställningen i Varberg släpps i morgon onsdag 31 oktober kl 10.00, och säljs via showtic.se.

Mer information finns på showtic.se.

För ytterligare information:
Janne Andersson, producent 2Entertain, tel: 0705-517 030, janne.andersson@2entertain.com

Presskontakt - 2Entertain:
Madeleine Kurtsdotter, tel: 0765-25 04 45,  madeleine.kurtsdotter@2entertain.com
Fria pressbilder och mer information om föreställningen finns på www.showtic.se
Bilaga: Om föreställningen, spelplan, medverkande och kuriosa.

• turné
  • nöje
  • barnteater
  • 2entertain

• Skåne

2Entertain initierar, producerar, marknadsför och säljer underhållning med hög kvalité till en bred publik på olika mötesplatser sedan  starten 1987. Visionen är ständig utveckling av show & business. 2Entertain är delägare i Osloteatern Chat Noir, Stockholmsteatrarna Oscarsteatern, Intiman och China Teatern. 2Entertain driver också Lisebergsteatern i Göteborg och Vallarnas friluftsteater i Falkenberg. 2Entertain, med kontor i Stockholm, Göteborg, Oslo och Falkenberg, är en del av 2E Group.

2E Group, Nordens ledande upplevelsekoncern, skapar  upplevelser och möten för en bred publik. I koncernen ingår 2Entertain, Hansen Event & Conference samt Wallmans Nöjen. 2E Group AB (publ) med kontor i Stockholm, Göteborg, Oslo, Malmö, Växjö och Falkenberg är listat på First North med Remium som Certified Adviser