DRÖMMEN OM LAS VEGAS

DRÖMMEN OM LAS VEGAS – om längtan och drömmar som tar oss till en annan värld!

En utsökt cirkusflamberad musikalisk show där du kommer att få njuta av en tidlös varitéupplevelse med det bästa från våra två världar. Vi blandar friskt och galet mellan schlager, rock, ballad, sång, dans, häpnadsväckande cirkuskonster och galna infall. Målet är att roa och beröra, att publiken både ska känna igen sig och överraskas. En kavalkad av ensemblenummer och soloprestationer skapar i nära interaktion med publiken en upplevelse långt utöver det vanliga. Den musikaliska repertoaren består bland annat av musik från Christina Aquilera, Britney Spears, Queen samt Elvis Presley ¨The King of Vegas¨.  Allt framfört i ett format som är helt unikt i sitt slag.

Manus, Idé, Regi: Olle Strandberg Cirkus Cirkör
Manus, Idé, koreografi: Ola Grönberg
Koreografi; Fredrik Olofsson
Musikaliskt ansvarig: Peter Malmrup
Kostym: Fia Lönnborn
Scenografi, rekvisita: David Armstrong

Föreställningen spelas den 16 december kl.19.30 på Intiman i Stockholm.
Biljetterna släpps den 18 november och bokas via Intiman 08-301250 samt ticnet.se.
Alla pressfrågor hänvisas till Magnus Svensson, 2Entertain: 0706-676874

Fria pressbilder finns nedan

Produceras av 2Entertain och Cirkör Event

• 2entertain
  • dreaming of las vegas

Cirkör Event är den del av Cirkus Cirkör och producerar nycirkus på uppdrag. Tillsammans med våra artister, cirkuspedagoger och kreatörer skapar vi situationsanpassade upplevelser, föreställningar och kompetensutveckling för företag och organisationer. Vi erbjuder cirkusskolor, föredrag och underhållning med attityd. Genom Cirkus Cirkörs nätverk har vi kontakter med nycirkusartister och kreatörer över hela världen.

2Entertain initierar, producerar, marknadsför och säljer underhållning med hög kvalité till en bred publik på olika mötesplatser sedan  starten 1987. Visionen är ständig utveckling av show & business. 2Entertain är delägare i Osloteatern Chat Noir, Stockholmsteatrarna Oscarsteatern, Intiman och China Teatern. 2Entertain driver också Lisebergsteatern i Göteborg och Vallarnas friluftsteater i Falkenberg. 2Entertain, med kontor i Stockholm, Göteborg, Oslo och Falkenberg, är en del av 2E Group.

2E Group, Nordens ledande upplevelsekoncern, skapar  upplevelser och möten för en bred publik. I koncernen ingår 2Entertain, Hansen Event & Conference samt Wallmans Nöjen. 2E Group AB (publ) med kontor i Stockholm, Göteborg, Oslo, Malmö, Växjö och Falkenberg är listat på First North med Remium som Certified Adviser.