MAGNUS DEN STORE PÅ BÖRSEN 2013!

Han är stor, framstående, gigantisk och enastående. Han är The King. Häng med #kunguggla på en personlig och möjligen helt verklighetstrogen resa.

I en nyskriven krogshow får vi på en rad olika sätt följa Kung Uggla. Det blir en röjig, kanske även klassisk och förmodligen överraskande show. Där kungen själv tillsammans med band och dansare bjuder på en skön mix av nya låtar och massor av välkända hits. Men bara sånt av största vikt. Resten skiter han som bekant i. En krogshow för kung och fosterland!

- Det ska bli skitroligt att husera på Börsen igen. Det är ju nästan 8 år sedan sist. Och jag blir bara yngre och klokare. Mer om det berättar jag om när vi ses i januari, hälsar Uggla.

Premiär torsdagen den 24 januari!

Biljetter släpps till försäljning idag:
www.showtic.se
www.hamburgerbors.se

För senaste information kolla in:
www.magnusuggla.nu
www.facebook.com/magnusugglaofficiell
twitter.com/KungUggla
instagram: kunguggla

Pressbild finns att hämta här:
pressrum.awb.se
användare: press
lösen: showroom

För mer information vänligen kontakta Sandra Nordin A.W.B.
e-post: sandra@awb.se
tel: 0706-973959