Se nästa melodifestivalsstjärna i Helsingborg

Nu på fredag den 15 februari har Wallmans i Helsingborg premiär och satsar mer än någonsin, ensemblen är den fasta, showen är däremot helt ny.

Sedan 2007 har Helsingborgarna tagit Wallmans till sitt hjärta, två år i rad har man älskat schlagertemat och två år i rad 80-tals temat. I år byter man helt och satsar på en ny, energisk, fräsch och mer edgy show.

Hos Wallmans i Helsingborg ser man alltid publiken på ett unikt sätt då Helsingborgarna gärna är med själva och medverkar med showen aktivt.

- Vi hoppas att publiken tar den helt nya showen till sina hjärtan och det är viktigt att Helsingborgarna än en gång får uppleva den förlösande glädje och energi som brukar genomsyra hela Wallmans, säger Minette Bengtsson, exekutiv producent Wallmans Helsingborg.

Showens ensemble består av 6 artister: Emma Kiddert, Erica Ohlsson, Johan Hwatz, Maja Jonsson, Mark Karlsson och Valdemar Möller. Kvällen kräver mycket rent röstmässigt av artisterna och de håller en mycket hög nivå på sitt artistskap.

Wallmans finns idag på orterna Stockholm, Helsingborg, Åre, Sälen, Oslo och Köpenhamn.

För ytterligare information:

Mikael Gordon Solfors