​Tack till alla våra besökare på Underhållsmässan

Vi på Momentum har marknadens bästa erbjudande av produkter och tjänster för en Hållbar produktion. Våra kvalitativa maskinkomponenter ger inte våra kunder enbart sänkta produktions- och underhållskostnader utan minskar även påverkan på vår planets resurser genom lägre energi- och råvaruförbrukning. Med våra tjänster kan vi också minska transportbehoven, förbättra produktiviteten, reducera det bundna kapitalet och bidra till säkrare arbetsplatser.

Hur vi på Momentum – tillsammans med våra samarbetspartner – hjälper våra kunder till en Hållbar produktion var temat för vårt deltagande vid Underhållsmässan i Göteborg nyligen. Jag vill därför framföra ett varmt tack för att du besökte vår monter – där vi, förutom ett trevligt möte, förhoppningsvis lyckades ge dig en bra bild av vad vi har att erbjuda och insikter som skapar förutsättningar för framtida spännande samarbeten. De närmaste veckorna kommer vi att följa upp de intresseanmälningar som gjordes i montern. Vi på Momentum och/eller våra samarbetspartners kommer att kontakta dig för fortsatta diskussioner om hur vi kan hjälpa er att uppnå era verksamhetsmål via en enklare, säkrare och mer hållbar drift.

Än en gång – ett stort tack för ditt besök hos oss – vi ser fram emot fortsatta kontakter!

Med vänlig hälsning!

Jimmy Norlinder