momondo nominerad i Grand Travel Award

Resesöksajten momondo.se har nominerats som en av tre kandidater i kategorin ”Årets Digitala Prestation” till resebranschens mest prestigefyllda pris, Grand Travel Award.

Ordföranden i juryn för Grand Travel Award är Urban Lindstedt, även redaktör på Travel News som arrangerar galan.

- Resebranschen ligger långt framme på det digitala området. Att bli kandidat till priset är ett pris i sig.

momondo har nominerats till priset ”Årets Digitala Prestation” för sin resesöksajt som snabbt hjälper resenärer att hitta de bästa och billigaste flighterna och hotellen. Sajten har även användbara funktioner som Priskalendern och Flyginsikt som ger besökarna ytterligare möjligheter att sänka sina kostnader, förklarar Travel News i sin nominering:

- momondo vågar välja åt kunden genom att enkelt ta fram billigaste, snabbaste och bästa flighterna. Bra design gör dessutom sökningen både roligt och trevlig, skriver tidningen.

Vinnarna i Grand Travel Awards utses vid en årlig gala för resebranschen torsdagen den 13 februari på Grand Hotel.

För mer information kontakta gärna:
Elin Norlin, Comvision, 070-279 86 40