Kvalitet och omtanke bakom nya Cera

Bakom den genomtänkta designen på nya Cera från Mora Armatur finns funktion och kvalitet. Resultatet är en serie blandare med stora ekonomiska och miljömässiga fördelar.

Nästa generation köks- och badrumsblandare, med egenskaper som möter högt ställda krav på funktion och kvalitet, är här.

Nya Cera från Mora Armatur är den kompletta serien för köket och badrummet som sparar stora mängder energi och vatten.

Med den senaste utvecklingen inom energiteknik har till exempel vattenförbrukningen i duschen halverats, utan att man för den skull kompromissat på komforten.

Att nya Cera dessutom har formspråket förpackat i en träffsäker design, gör helt enkelt serien så komplett man kan önska.

Cirkapris för köksblandare med diskmaskinsavstängning 2 230 kr,
cirkapris för tvättställsblandare 1 390 kr, cirkapris för Mora Cera Shower System Kit 5 220 kr.

För ytterligare information vänligen kontakta:
Ola Persson, 0250-59 64 10, ola.persson@ostnor.com
Paulina Schaber, 08-400 255 19, paulina@perpr.se

• dusch
  • blandare
  • armatur
  • kökskran
  • östnor
  • cera
  • moraarmatur

Mora Armatur är ett av Nordens ledande företag för produktutveckling och marknadsföring av sanitetsarmatur (vattenkranar för kök och bad). Vårt huvudkontor ligger i Mora. I VVS-branschen är vi kända som det innovativa företaget med produkter som har elegans, god funktion och hög kvalitet. Tillverkningen sker i mycket moderna och effektiva anläggningar, där vi aldrig gör avkall på vår långa kvalitetstradition. Vi lägger ner stor omsorg på kvalitet - från produktutveckling, konstruktion och produktion till dess att våra produkter når slutanvändaren.

Malou Carlsson

Presskontakt Varumärkes- och sortimentschef Mora Armatur 0250-59 64 33