Vi söker produktsäljare

Vi söker en driven och kreativ produktsäljare till vårt kontor i Åkersberga. Du kommer samarbeta med kunder över hela världen så med tiden kommer du själv kunna välja kontorsplacering. Inledningsvis handlar arbetet till stor del om att bekanta dig med befintliga kunder men på sikt kommer även nykundsbearbetning bli en viktig del av din vardag. Genom långsiktighet, tålamod och framgångsrikt försäljningsarbete har du möjlighet att i framtiden få ansvar för en egen avdelning där du kan fortsätta utvecklas.

Moreco erbjuder

• Världen som arbetsplats
  • Stor frihet under eget ansvar
  • Möjlighet att utvecklas mot en säljledande roll

Initialt är du baserad på vårt kontor i Åkersberga men tjänsten medger flexibel placering då en stor del av arbetet utförs via dator och telefon. Tjänsten erbjuder även 2-3 utlandsresor per år.

Din Profil

• Du är kreativ och målinriktad, att göra affärer ger dig en kick.
  • Du är social, engagerad, ansvarstagande och flexibel.
  • Du är prestigelös och hjälper gärna till.

Vi tror att du har jobbat några år med försäljning och vill ta nästa steg i karriären.

Om att arbeta på Moreco

Moreco tillhandahåller enkla och smarta lösningar för livscykelhantering som stöder en cirkulär ekonomi. Hos oss hittar du alltid ett starkt engagemang och ansvarstagande. Vi är långsiktiga och delar med oss av våra kunskaper. Vår flexibilitet skapar lösningar för våra kunder och ger våra medarbetare en roligare arbetsplats. Moreco grundades 2006 och är störst i Sverige på livscykelhantering av Enterprise produkter för datacentret. Vi är på en tillväxtresa och söker därför fler kollegor som vill vara med och växa tillsammans med oss.

För mer information och för att söka tjänsten kontakta Andreas Backlund, VD.

Andreas Backlund

Presskontakt VD +46 (0) 70 611 11 58