Johnny Sundin ny kreativitetskrönikör på Motivation.se

Kreativitet – onekligen ett ämne som ligger i tiden. I dag kanske mer än någonsin när vi behöver möta den ständigt föränderliga världen med öppna sinnen. Motivation.se stärker sitt innehåll med en krönikör som vet vad han pratar om – föreläsaren, moderatorn och inspiratören Johnny Sundin.

Johnny Sundin lever den kreativitet han pratar om från scenen. Han har en kreativt mixad bakgrund inom event, humor och kommunikation och driver idag framgångsrikt företaget Tankefabriken. Han älskar att laborera med ord, väcka känslor, vrida verkligheten och bryta etablerade mönster. En fast övertygelse är att varje människa bär på en unik kreativ förmåga - med sina texter vill han skapa bränsle till innovationskraften och locka fram nya gränslösa idéer.

Johnny har under många år varit verksam i Sverige, men nu börjat arbeta internationellt då ämnet är ständigt aktuellt och universellt. Nyligen stod han på scenen i Hollywood som Keynote Speaker på ett framgångsrikt inspirationsevent och pratade om vår kapacitet att omtänka världen – varje dag – i sin föreläsning ”The Core of Change”.

Johnny kommenterar sin medverkan:

- Är stolt och glad över att få dela mina tankar om förändringens innersta kärna – förmågan att vara adaptiv och kreativ – på Motivation.se. En plats fylld av klokhet och kunskap där jag känner mig mentalt hemma och varmt välkomnad som skribent. Vill öppna nya perspektiv och spinna nya tanketrådar så att nya ögon och gnistor tänds. Ser fram mot att leverera ordvridande tankeutmaningar och inspirerande kunskap så ofta det bara går!

Frida Nilsson, redaktionschef Motivation.se:

- Johnny är ett energiknippe och det slår igenom i hans texter. Hans bidrag till Motivation.se blir en annorlunda twist och förhoppningsvis får läsaren möjlighet till nya perspektiv - kanske också lite mod att själv kliva utanför boxen oftare än tidigare...

Här hittar du Johnnys första krönika - Umami Management.

Här kan du läsa mer om Johnny.

På ledarskapssajten Motivation.se låter vi våra läsare snabbt och överskådligt ta del av nyheter, trender, reportage, expertråd om ledarskap, motivation & goda prestationer - på ett helt nytt sätt.

För mer information, kontakta gärna:

Per Winblad, vd & Chefredaktör Motivation.se

Tfn: 070-756 58 74 eller e-post: per.winblad@motivation.se

Johnny Sundin, föreläsare, moderator och inspiratör

Tfn: +46705302886 eller e-post: johnny.sundin@tankefabriken.se