Clarion Hotel blir ny samarbetspart

CLARION HOTEL BLIR NY SAMARBETSPARTNER

Move Your Feet AB presenterar stolt Clarion Hotel som samarbetspartner till dansikalen "Dansa Samba med mig – En hyllning till Cornelis", som har Sverigepremiär den 14 september i Örebro.

Hotellkedjan har ett tydligt fokus på mångfald och människors lika värde, vilket passar fint ihop med Tobias Karlssons profil, budskapet i hans föreläsningar och i dansikalen.

Clarion Hotels mångfaldsarbete genomsyrar hela verksamheten från ledningen till medarbetare och vidare till gästerna. Clarion Hotel har i flera års tid aktivt stöttat Pride och i år utökar man satsningen ytterligare. Clarion Hotel är i sommar stolt partner till fyra Pridefestivaler i tre nordiska länder. Hotellen ska fyllas med glädje och färg under parollen "Stay With Pride".

Under Stockholm Pride Parade den 5 augusti kommer Tobias Karlsson & ensemblen från Dansa Samba med mig att dansa genom huvudstaden tillsammans med Clarion Hotel i ett färgsprakande ekipage.

- Vi är så stolta att få jobba tillsammans med Clarion som så tydligt tar ställning i frågan om allas lika värde. I vårt danskompani och vår show, är det jätteviktigt för mig att alla känner sig sedda och att alla känner att de bidrar med sina styrkor.

Under Pride paraden kommer vi stolta be alla runt om på Stockholms gator "Dansa samba med oss" och jag hoppas att en gång i framtiden kommer alla få vara precis som de är, varje dag, året om.

Kom och Dansa samba med oss, säger en lycklig Tobias Karlsson