Låt oss få presentera the Swedish One smoothie!

Vi är så glada att äntligen få presentera The Swedish One! Den senaste medlemmen i vår smoothiefamilj är särskilt framtagen för våra små vänner i Sverige + den är fylld med mumsiga och 100 % ekologiska ingredienser som blåbär, äpplen + bananer med en liten tvist av vanilj. På tillfälligt besök i butiker under våren och sommaren 2016!

Våra små experter har jobbat hårt!

Vi ville försäkra oss om att vår nya smoothie blev precis rätt, så vi bad våra små experter om hjälp på vägen! Från att provsmaka recept till att designa förpackningen, så har våra små hjälpredor verkligen haft en gigantisk påverkan på slutresultatet! Ta en titt bakom kulisserna + se här hur våra små experter jobbar hårt!

Ella´s Kitchen Give 5

Precis som Saga 3 år från Luleå har satt sitt handavtryck på the Swedish One, uppmanar vi andra att plocka fram fingerfärgen och låta sin lilla sätta sitt handavtryck på Instagram. För varje handavtryck med #ellasgivefive skänker Ella´s Kitchen 5 kronor till Project Playground under våren.

Project Playground är en ideell organisation grundad 2010, som verkar för att förbättra barn och ungas möjligheter i livet genom organiserad aktivitet, sport och social verksamhet med fokus på individen. Project Playgrounds verksamhet bedrivs i Sydafrikas kåkstäder sedan 2010 och i Sverige för ensamkommande ungdomar sedan 2016. Läs mer på www.project-playground.org

”För oss på Ella´s Kitchen så är barnet alltid i fokus, därför känns Project Playground helt rätt då de sätter barnet i främsta rummet. The Swedish One är skapat av barn och för barn genom lekfullhet och kreativitet. Vi tycker att det är så bra och viktigt att det är just genom lek, sport och andra aktiviteter som barn i Sydafrika och Sverige får utvecklas.” Jenny Waldelius, Ella´s Kitchen Sverige.

Följ oss på www.facebook.com/ellaskitchensverige och www.ellaskitchen.se

Jenny Waldelius, Principal Account Manager Ancrona AB

mobil:070-300 53 71