Årets mest sålda sexleksak 2016

Det har varit ett starkt år för vibratorer som stimulerar med luftvågor. På listans första och andra plats över Mshops mest sålda sexleksaker 2016, ligger beröringsfria leksaker med nya vakuumtekniken. Strax efter hamnar en sexdocka som blir varm vid beröring

När sexleksaksbutiken Mshop summer året kan man konstatera att årets mest sålda sexleksak är Satisfyer Pro 2. Med hjälp av pulserande vibrationer och tryckvågor ger denna vibrator intensiv stimulering på klitoris, utan att röra vid den. När tryckvågorna suger, uppstår en vakuumeffekt som medför att blodflödet ökar. Satisfyer är en uppstickare som tar fler och fler marknadsandelar från hajpade Womanizer. Med samma teknik, men till ett betydligt lägre pris, går de nu om storsäljaren.

När killarna får bestämma faller valet på sexdockor. Den tredje mest sålda sexleksaken är dockan Fuck Me Silly, som är tillverkad i det hudliknande materialet fantaflesh, som blir varmt när man rör vid det. Värmen bidrar till känslan av en riktig människa.

”Det är fantastiskt att se hur segmentet med luftvågor snabbt har ökat. Många efterfrågar den nya beröringsfria tekniken och kunder hör av sig och tackar för att de fått sin första orgasm, det är jättehärligt! Senaste Satisfyer visar att hög kvalité inte behöver kosta skjortan”/Mica Pettersson, Lustexpert på Mshop

Årets mest sålda sexleksaker 2016

1.Satisfyer PRO 2

2.Womanizer PRO w500

3.Fuck Me Silly Mega Masturbator

Årets mest sålda sexleksaker i varje kategori
Årets mest sålda lösvagina Deep Throat Masturbator
Årets mest sålda klitorisvibrator Womanizer Pro
Årets mest sålda anal-leksak Classic Buttplug
Årets mest sålda docka Fuck Me Silly Mega 2 Mega Masturbator
Årets mest sålda penisring Ring O
Årets mest sålda dildo Faultless dildo
Årets mest sålda glidmedel Woman Nude
Årets mest sålda underkläder Nylonstrumpbyxor med öppning
Årets mest sålda fetisch-leksak Furry Love Cuffs

• Friskvård

• mshop
  • butik
  • sexleksaker
  • försäljning
  • ehandel
  • handel

Mshop har delat säng med över 1 miljon människor och tagit din njutning på allvar sedan 1984.

Mshop.se
Mshop Magazine