Begränsad kundsupport den 26:e och 27:e september 2013

Begränsad kundsupport den 26:e och 27:e september 2013

Torsdagen den 26:e september 2013 åker hela Mynewsdesk på två dagars konferens i Berlin. Detta innebär att vi tillfälligt kommer att ha begränsad kundsupport under torsdagen och fredagen.

Men oroa er inte. Vi finns fortfarande där för er.

För praktiska frågor kring verktyget t ex hur man publicerar bilder eller lägger upp egna utskickslistor så använder ni vår FAQ på www.mynewsdesk.com/support, läser i vår användarmanual eller skickar ett mail på support@mynewsdesk.com. Alla mail besvaras inom 24 timmar under ordinarie öppettid 09.00-17.00.

För akuta tekniska problem såsom funktionsfel i ert speglade nyhetsrum på er hemsida, ett felmeddelande vid publicering eller att Mynewsdesk.com ligger nere, ring vårt journummer +4670 458 57 20.

Du kan även kontakta din kontaktperson på Mynewsdesk för support.