Ett stort tack till våra Mynewsday-sponsorer!

Pressmeddelande   •   Okt 24, 2013 13:15 CEST

Årets Mynewsday drog en publik på över 1100 kommunikatörer och marknadsförare. Utan er i publiken hade årets evenemang inte blivit den storslagna succén som dagen blev. Men vi har även våra generösa sponsorer att tacka för att de förgyllde Mynewsdayspektaklet.

Vi vill därför utbringa ett stort tack till de vänner som i år bidrog till att göra Mynewsday till årets PR-evenemang.

Ett rungande tack till följande företag som bidrog med sina produkter i den mycket uppskattade goodiebagen: Knivbrev, Profil&Reklam, Cloetta, Reztart, Di Luca & Di LucaLinas Matkasse, Weleda, Saltå Kvarn, Tidningskungen, Privata AffärerKung Markatta och Västgötaloppet.

Vi vill även passa på att tacka Aroma Marketing som höjde stämning i Stockholm med inslaget av doft på Rival samt Bontouch som gjorde det möjligt att i vårt Photo Booth skriva ut Instagramkort som hashtaggats med #mndayred.

Är du intresserad av att vara sponsor på Mynewsday 2014 eller vid andra evenemang? Hör av dig till marknad@mynewsdesk.com.

För mer information om Mynewsdesk, följ oss på:

Slideshare

Dela dina nyheter med Mynewsdesk

Mynewsdesk är Nordens ledande plattform för digital PR. Över 5 000 varumärken som Google, Viasat, Gröna Lund och Johan & Nyström använder sina nyhetsrum på Mynewsdesk för att publicera och distribuera sina nyheter, öka sin synlighet samt knyta relationer med sin marknad och sina viktigaste journalister.

Kommentarer (0)