Mynewsdesk och Sveriges Annonsörer förnyar samarbete

Pressmeddelande   •   Nov 10, 2011 16:15 CET

Mynewsdesk och Sveriges Annonsörer har förnyat ett tidigare samarbete och kommer därmed att samarbeta under 2011 och 2012. Mynewsdesk kommer främst att fungera som produktionspartner för kommunikationstävlingen 100-wattaren, som i år går av stapeln den 1 december.

Mynewsdesk kommer bland annat att bistå med publiceringsservice för realtidspublicering under själva festen, samt en infodisk under kvällen. Samarbetet innebär också ett kostnadsfritt pressrum på Mynewsdesk för 100-wattaren under 2012.

Det är i positiv anda som det tidigare samarbetet nu förnyas, och både Mynewsdesk och Sveriges Annonsörer ser fram emot ett spännande samarbete runt 100-wattaren.

För mer information om Mynewsdesk, följ oss på:

Slideshare

Mynewsdesk – The News Exchange Site

Mynewsdesk matchar intresserade användare med relevant information- som pressmeddelanden, dokument, videor och bilder - helt på användarnas villkor. Allt material sökmotoroptimeras omedelbart och publiceras automatiskt i sociala medier som Facebook, Twitter, Flickr, WordPress och Slideshare. Mynewsdesk har idag 97 % nöjda kunder, hostar 3 600 social media newsrooms och publicerar innehåll från över 23 000 företag.

Kommentarer (0)