Tillbaka till skolbänken med Mynewsday 2014

Tillbaka till skolbänken med Mynewsday 2014

För fjärde året i rad arrangerar Mynewsdesk årets mesta kommunikationsevenemang där vi samlar över tusen kommunikatörer att lyssna till inspirerande talare inom PR och kommunikation. Mynewsday är höstens viktigaste mötesplats för marknadschefer och kommunikatörer så passa på att redan nu boka in 21-23 oktober i din kalender!

Precis som förra året kommer årets Mynewsday-turné att börja i Stockholm på Rival den 21:a oktober, för att dagen efter slå upp dörrarna på Brewhouse i Göteborg och avslutas med en hejdundrande final i Malmö den 23:e oktober.

Vi är även glada att presentera årets tema som tar dig “Tillbaka till skolbänken”. Mynewsday 2014 kommer att fokusera på att lära dig något nytt och du kan garanterat förvänta dig att vi i sann Mynewsdesk-anda kommer att köra temat ända in i kaklet.

Anmäl dig här och håll ögonen öppna på vad som händer i vårt nyhetsrum, på Twitter och på Facebook!

Vi ses i oktober!

För mer information om Mynewsdesk, följ oss på:

Dela dina nyheter med Mynewsdesk. Mynewsdesk är Nordens ledande plattform för digital PR. Över 5 000 varumärken som Google, Viasat, Gröna Lund och Johan & Nyström använder sina nyhetsrum på Mynewsdesk för att publicera och distribuera sina nyheter, öka sin synlighet samt knyta relationer med sin marknad och sina viktigaste journalister.