​mySafety Akutförsäkring – en livlina när saker går fel i hemmet

​mySafety Akutförsäkring – en livlina när saker går fel i hemmet

För ungefär ett år sedan introducerade vi vår Akutförsäkring, som är en helt ny typ av försäkring på den svenska marknaden. Kort och gott handlar det om en försäkring som garanterar husägare professionell hjälp inom fyra timmar när det inträffar något akut.

Akutförsäkringen ger dig hjälp inom fyra timmar

Sprutar det vatten ur röret eller har värmepannan lagt ner mitt i vintern? Det finns många stressmoment med att vara husägare och ibland känns det som att det enda du kan lita på är att saker och ting kommer att gå sönder. Och att det tragikomiskt nog kommer att ske under en kväll eller helg när allt är stängt.

Med vår akutförsäkring får du hjälp snabbt. Istället för att börja leta hantverkare som kan och vill komma direkt så ringer du oss. Inom fyra timmar finns ett proffs på plats och löser problemet. Dessutom helt utan självrisk. I normalfallet behöver du själv ligga ute med kostnaderna till hantverkaren för att senare få ersättning via hemförsäkringen, något vi alltså löser åt dig med denna försäkring.

Tjänsten erbjuds nu i Stockholm, Göteborg, Malmö och Linköping

Under det här året har vi testat Akutförsäkringen i Stockholmsområdet, men nu är det äntligen dags att erbjuda tjänsten på fler platser i landet. Vi har nu knutit avtal med hantverksproffs i Göteborg, Malmö och Linköping med omnejd för att erbjuda tjänsten även där.

Teckna försäkringen här

Vill du veta mer om försäkringen och se om just du kan teckna den hittar du mer information här.