mySafety ska tillsammans med företaget Mat På Jobbet motverka bedrägeribrott

mySafety ska tillsammans med företaget Mat På Jobbet motverka bedrägeribrott

Mat På Jobbet inleder nu ett samarbete med säkerhetsföretaget mySafety som bland annat omfattar försäkringar mot ID-stölder.

Mat på Jobbet är en helhetsleverantör för energi på arbetsplatser. Mat på Jobbet erbjuder kylar, frysar och betalsystem, allt ett företag behöver som har med mat och dryck att göra. De anställda på företaget får sedan varsitt Mat på Jobbet-kort för att handla i kylarna.

- Vi tackar för förtroendet att få betjäna Mat På Jobbet med proaktiva skydd, assistanstjänster och försäkringsprodukter, säger James Kan, försäljningschef vid mySafety Försäkringar AB och fortsätter:

- I leveransen inkluderas bolagskapningsskydd och ID-skydd till ledningsgruppen och styrelsen på Mat På Jobbet, för att motverka de växande bedrägeribrotten som kan relateras till ID-stölder av organisationsnummer och personnummer. Samarbetet kommer inledas 1 oktober 2014.

- Vi ser att mySafety Försäkringars tjänsteportfolio och erbjudande är tidsenligt och täcker de säkerhetshål vi har i organisationen  som inte hanteras av de traditionella säkerhetsbolagen eller försäkringsbolagen, säger Jonas Kaveryd, VD Mat på Jobbet.