@naprapatjonas börjar blogga på Cafe.se

Jonas Parandian är leg.naprapat och startade sina första kliniker i Stockholm tillsammans med en kollega 2010. Innan dess hade han hunnit med att arbeta för idrottslag samt att starta upp kliniker i grannlandet Norge. Han har alltid haft ett genuint intresse för hälsa och är ständigt uppdaterad med den senaste forskningen.

Han har rest världen runt för att lära sig av de bästa och har genom åren vidareutbildat sig hos världsledande idrottsläkare, kiropraktorer, hälsogurus, nutritionister och styrkecoacher. Just nu är han i Thailand och tränar tillsammans med rörlighetsgurun Ido Portal.

– Detta känns superkul, säger Jonas själv om att börja blogga på Cafe.se. Jag har ju mitt instgramkonto @naprapatjonas som en liten miniblogg men nu får jag chansen att skriva ännu mer.

Bloggen finns på: jonas.cafe.se

• naprapat
  • blogg
  • naprapatjonas

• Malmö

Naprapatlandslaget är skandinaviens största naprapatkedja med över 30 kliniker i Sverige och Norge. Sedan vår etablering 2002 har vi målmedvetet rekryterat duktiga terapeuter från Norge och Sverige och således satt ihop ett optimalt behandlingserbjudande för våra patienter.Vi fokuserar på hälsa ur ett helhetsperspektiv. Vår kunskap, inspiration, behandling och uppföljning hjälper till på vägen mot en friskare och starkare kropp.

Jonas Parandian

Presskontakt leg.naprapat & klinikägare CEO