Navigator förstärker med produktionsledare och PR-konsult

Den Malmöbaserade kommunikationsbyrån Navigator anställer Towa Carlsson som produktionsledare. Samtidigt står det klar att Emilia Billing förstärker PR-teamet som junior PR-konsult.

Towa Carlsson är produktionsledare med inriktning på läkemedelssegmentet. Hon kommer närmast från byrån Roccia och har tidigare arbetat på Astra Zeneca. Towa är IMA-certifierad och har arbetat med läkemedel i 18 år.

Hon får även sällskap av Emilia Billing som under våren praktiserat i Navigators PR-team. Emilia har en master i Strategic Public Relations samt en kandidat i Service Management. Båda utbildningarna har genomförts på Lunds Universitet Campus Helsingborg.

-  Vi är glada över att välkomna Towa och Emilia till Navigator. Genom dessa rekryteringar stärker vi vår läkemedelskompetens och erbjudandet inom PR, säger Leif Lindau, vd, Navigator.

• Media, kommunikation

• produktionsledare
  • pr-konsult
  • pr
  • navigator
  • towa carlsson
  • emilia billing
  • rekrytering

Navigator är en av Malmös största, ledande kommunikationsbyråer som hjälper företag och organisationer inom B2B, Healthcare och B2C att bygga varumärken, skapa lönsamhet och navigera i en snabbt föränderlig värld. Företaget grundades 1985, har 20 medarbetare och omsätter cirka 20 miljoner. Navigator är medlem av nätverket Dialogue International med byråer i Europa, USA och Asien.

Leif Lindau

Presskontakt VD 0733- 43 99 22