Navigator förstärker med produktionsledare och PR-konsult

Pressmeddelande   •   Sep 02, 2014 11:13 CEST

Den Malmöbaserade kommunikationsbyrån Navigator anställer Towa Carlsson som produktionsledare. Samtidigt står det klar att Emilia Billing förstärker PR-teamet som junior PR-konsult.

Towa Carlsson är produktionsledare med inriktning på läkemedelssegmentet. Hon kommer närmast från byrån Roccia och har tidigare arbetat på Astra Zeneca. Towa är IMA-certifierad och har arbetat med läkemedel i 18 år.

Hon får även sällskap av Emilia Billing som under våren praktiserat i Navigators PR-team. Emilia har en master i Strategic Public Relations samt en kandidat i Service Management. Båda utbildningarna har genomförts på Lunds Universitet Campus Helsingborg.

-  Vi är glada över att välkomna Towa och Emilia till Navigator. Genom dessa rekryteringar stärker vi vår läkemedelskompetens och erbjudandet inom PR, säger Leif Lindau, vd, Navigator.

Navigator är en av Malmös största, ledande kommunikationsbyråer som hjälper företag och organisationer inom B2B, Healthcare och B2C att bygga varumärken, skapa lönsamhet och navigera i en snabbt föränderlig värld. Företaget grundades 1985, har 20 medarbetare och omsätter cirka 20 miljoner. Navigator är medlem av nätverket Dialogue International med byråer i Europa, USA och Asien.

Kommentarer (0)