Navigator nominerade i Årets Byrå

Årets byrå utses varje år av Regi och är en utmärkelse som baseras på hur köpare av kommunikationstjänster upplever och värderar sina byråer. Navigator är tillsammans med 10 andra byråer från hela Sverige nominerad i kategorin Reklambyrå 15-25 MKR.

–Vi ska vara en av Sveriges bästa byråer inom vårt område. Att vi återigen är nominerade i Årets Byrå visar att vi är det. Vi tar utmärkelsen på stort allvar eftersom den mäter det viktigaste av allt; kundens uppfattning om vad vi levererar, säger Leif Lindau, vd på Navigator.

Om årets byrå:
Undersökningen som ligger bakom nomineringarna fokuserar på hur köpare av kommunikationstjänster upplever och värderar sina yråer. Resultaten är baserade på över 2700 kundbedömningar och 179 byråer ingår i studien fördelat på 14 olika byrådiscipliner.

• Media, kommunikation

Navigator är en av Malmös största, ledande kommunikationsbyråer som hjälper företag och organisationer inom B2B, Healthcare och B2C att bygga varumärken, skapa lönsamhet och navigera i en snabbt föränderlig värld. Företaget grundades 1985, har 20 medarbetare och omsätter cirka 20 miljoner. Navigator är medlem av nätverket Dialogue International med byråer i Europa, USA och Asien.

Leif Lindau

Presskontakt VD 0733- 43 99 22