Navigio öppnar nytt kontor intill Ströget i centrala Köpenhamn

Navigio öppnar nytt kontor på Ny Østergade 12, intill Ströget, i centrala Köpenhamn.

Navigio har under många år haft kunder och uppdrag i Danmark, men kan i och med ett etablerat kontor på plats i Köpenhamn utveckla våra kundrelationer och serva både befintliga och nya kunder på ett ännu bättre sätt.

Vi välkomnar Steen Keller som ny landschef för Navigio Danmark. Steen har en bred erfarenhet från flera VD-befattningar inom danskt näringsliv.

Tillsammans ser vi fram emot att utveckla människor och organisationer samt bygga Navigio till Danmarks bästa arbetsplats.

• navigio
  • rekrytering
  • ledarskap
  • peter
  • westford
  • steen
  • keller
  • danmark
  • köpenhamn

• Stockholm

Navigio Rekrytering & Ledarskap har under mer än 20 år bidragit till effektivitet och lönsamhet i företag och organisationer och är den naturliga samarbetspartnern när det gäller att attrahera, rekrytera, utveckla och behålla framgångsrika medarbetare.

Vi har långa och nära kundrelationer och är en strategisk partner för våra kunder inom rekrytering, urval, organisations- och ledarutveckling. Navigio är etablerade på den nordiska marknaden, men arbetar även internationellt. Bland våra uppdragsgivare återfinns såväl stora internationella koncerner som mindre tillväxtföretag. Även statliga myndigheter, kommuner och landsting är stora uppdragsgivare till Navigio.

Navigio är auktoriserade av HRK, Sveriges branschförening för HR-konsulter. Det innebär att våra metoder och verktyg granskats av extern part och att vi har fått en kvalitetsstämpel på vårt arbetssätt. Auktoriseringen betyder att vi har valida och reliabla metoder, ett etiskt förhållningssätt samt en vetenskaplig grund i vårt arbetssätt.

Elin Kiw, Pressansvarig, elin.kiw@navigio.se, telefon: 070-777 22 67