Navigios VD föreläser om god arbetsplatskultur

Navigio arbetar med att utveckla människor och organisationer. För att kunna vara strategiska rådgivare till våra klienter inom frågor som rör Human Capital och organisationseffektivitet behöver vi ha medarbetare som kan prestera på toppen av sin förmåga. Navigio har på ett framgångsrikt sätt skapat en miljö och rätt förutsättningar för alla medarbetare att utvecklas till sin fulla potential...resultatet är en effektiv organisation.

Great Place to Work presenterar för femte året i rad intressanta och inspirerande ledare från organisationer som lyckat skapa spännande arbetsplatskulturer! Arbetsplatskultur är mer än employer branding, mer än talent management och mer än medarbetarnöjdhet – det är summan av arbetsgivarens insats och alla medarbetares upplevelse av arbetsplatsen.

Bland årets talare finns ledare från bl a Mc Donalds, Hilti, Spotify och Navigio.