BizView 6.0 är nu klar för installation!

Idag presenterar vi nu helt nya BizView 6.0 med en rad nya funktioner och förbättringar. Nyheter är bla en helt ny funktion i både rapporter och formulär för att automatiskt skapa delsummeringar i flera nivåer. Vi har också lagt mycket energi på att förenkla och förbättra administrationen av objekt/dimensioner bla med möjlighet att snabbt grafiskt med drag-och-släpp-teknik bygga om strukturer såsom tex organisation- eller kundstrukturer.

Läs mer om de viktigaste nyheterna i BizView 6.0 här!

Om BizView och NCG Group

BizView är ett av de ledande systemen inom prognostisering, budgetering och rapportering i Norden. Programvaran erbjuder ett webbaserat Excel-liknande användargränssnitt i kombination med kraftfull workflowstyrning. BizView är en öppen lösning som även passar bra ihop med QlikView och Microsofts beslutsstödslösningar. BizView utvecklas och marknadsförs av NCG Group med kontor i Skandinavien och marknadsförs utanför Skandinavien genom partners. NCG Group har över 1000 företag som använder våra lösningar.

För mer information se www.ncg-group.com