Anna Borgström blir ny Head of NetClean

Fredrik Frejme, Head of NetClean, har efter åtta år på NetClean valt att lämna bolaget. Tillträdande Head of NetClean, från och med 1 januari 2017, blir istället Anna Borgström.

– Det är tråkigt att Fredrik lämnar organisationen och vi vill tacka honom för den insats som han har gjort för bolaget. Att Anna Borgström tar över efter Fredrik är bästa tänkbara lösning, hon är helt rätt person för att driva NetClean vidare. Anna har arbetat på NetClean under lång tid, hon har ett starkt kundfokus, ett enormt kontaktnät och har redan en etablerad relation med många av våra kunder, säger Christian Berg, vd för NetClean och Safer Society Group.

Anna Borgström har arbetat på NetClean i sju år. Hon har arbetat med försäljning och många av bolagets största och mest komplexa affärer, som försäljningschef och med affärsutveckling inom telekomområdet.

– Jag känner mig stolt över att ta över efter Fredrik och ser fram emot att fortsätta driva bolaget framåt. Jag kommer att arbeta vidare med våra fantastiska kunder och vårt nätverk för att ligga i fortsatt framkant och erbjuda marknaden effektiva detektions- och blockeringslösningar mot sexuellt övergreppsmaterial på barn, säger Anna Borgström.

• bolagsnyheter