Netdoktor lanserar ny svarstjänst

Den nya tjänsten ”Frågor och svar” ger Netdoktors medlemmar möjligheten att få sina frågor besvarade av olika företagsexperter inom flera områden.

Marknadsföringen sker via Netdoktors kanaler och är annonsmärkt för att visa att frågorna besvaras av företaget i fråga och inte av Netdoktors oberoende expertteam.

Alla besvarade frågor hamnar i en ”fråga & svar”-bank där besökare ges möjlighet att ställa följdfrågor.

- Tjänsten är ett utmärkt komplement till våra befintliga forum ”Fråga Doktorn” och ”Chatta med expert” där vi märker att efterfrågan av expertsvar ökar, säger Ann-Charlotte Beckman, vd Netdoktor.

Startskottet för tjänsten sker den 3/11 2010 då Assistansias chefsjurist svarar på frågor om personlig assistans under tre månader. Frågorna och svaren kommer att publiceras på Netdoktor och på Assistansias webbplats.

Ställ dina frågor till Assistansias chefsjurist här

Netdoktor.se är Sveriges ledande hälsoportal med cirka 550 000 besök varje månad och omkring 165 000 medlemskap inom 30 olika communities. Bakom Netdoktor.se står ett redaktionellt team av Sveriges ledande läkare, journalister och webbutvecklare som besvarar medlemmarnas frågor och erbjuder hälsonyheter, fakta och erfarenhetsutbyte via forum och bloggar. Det redaktionella materialet är under oberoende kontroll av Netdoktor och dess medicinska experter.

• juridisk hjälp
  • personlig assistans