Ännu fler utmärkelser till Netigate.

Prisregnet över Netigate fortsätter när Netigate nu för tredje året i rad blir ett Gasellföretag och dessutom placerar sig högt upp i listan på Technology FAST 500 EMEA.

För tredje året i rad placerar sig Netigate högt upp i rankingen av de snabbast växande företagen i Sverige. Dagens Industri utser varje år de snabbast växande svenska företagen genom Gasellpriset och i år placerar sig Netigate på plats 57 i Stockholms län med en tillväxt på 255 % de senaste tre åren.

– Det är mycket hedrande att bli utsedd till Gasellföretag och att bli det gång på gång är ännu mer hedrande. Många företag hade det tufft under förra året men vi lyckades att fortsätta leverera goda resultat, säger Victor Molander, VD på Netigate.

Gasellundersökningen är en tävling i tillväxt och mindre än 0,5 % av svenska aktiebolag kvalificerar sig till att bli ett Gasellföretag. Netigate har blivit utsett till ett Gasellföretag tre år i rad.

Även i Europa ligger Netigate långt framme. När Deloitte rankar de 500 mest snabbväxande teknikföretagen i EMEA (Europa, Mellanöstern och Afrika) placerar sig Netigate på plats 255 i årets ranking.

Netigate tillhandahåller lösningar och tjänster för webbaserade undersökningar. Företaget grundades 2002 och har idag ungefär 60 anställda. Netigate har huvudkontoret i Stockholm och ytterligare kontor i Malmö, Oslo, Warszawa, Berlin och Wiesbaden. 2009 omsatte Netigate ca 22 miljoner och fyra nya kontor har öppnats under 2010.

Vill du veta mer?
Läs mer om Netigate på www.netigate.se. Välkommen att kontakta oss:

Victor Molander,
VD Netigate
victor.molander@netigate.se

Tom Nyman,
Styrelseordförande Netigate
tom.nyman@netigate.se

• award
  • entreprenör
  • expansion
  • företagande
  • gasellföretag
  • stark tillväxt
  • utmärkelse
  • deloitte technology fast 500 emea

Netigate tillhandahåller lösningar och tjänster för undersökningar via webben och mobilen. Vi ger dig och din organisation möjlighet att genomföra avancerade undersökningar enkelt.

Netigates huvudkontor finns i Stockholm och vi har ytterligare kontor i Malmö, Oslo, Warszawa, Berlin och Wiesbaden. Vi har många av Europas mest intressanta företag som kunder och vi är glada att bidra till deras framgång!