Netigate lanserar användarcommunity

Netigate, som levererar molntjänster för undersökningar online, öppnar nu en helt ny webbaserad användarcommunity på http://community.netigate.net . Communityt skall bli den ledande mötesplatsen för de över 30 000 registrerade användarna samt alla andra som intresserar sig för undersökningar online.

Netigates användarcommunity är en mötesplats för alla där vem som helst kan dela med sig av sina insikter och erfarenheter, låta sig inspireras och lära av andra hur man kan genomföra bättre enkäter online. Communityt innehåller även ett inspirerande nyhetsmagasin, ett helt nytt support center och möjligheter att diskutera aktuella teman i forum och grupper.

Med vårt nya community skapar vi en efterlängtad träffpunkt för alla som är nyfikna på hur man kan komma till insikt och fatta bättre affärsbeslut med hjälp av undersökningar online. Oavsett vilken kunskapsnivå du befinner dig på, kommer du att hitta information som passar dig, säger Lars Lindberg, marknadschef på Netigate.

Medlemmarna på communityt ges möjlighet att diskutera specifika utmaningar inom framför allt marknads- och HR-området, t ex nya metoder för kundundersökningar och medarbetarundersökningar.  Medlemmarna kan också ställa generella frågor till en expertpanel.

- Vi driver utvecklingen av molntjänster för undersökningar online och är det snabbast växande företaget i vår bransch. Därför känns det fantastiskt att kunna erbjuda alla våra användare och övriga denna möjlighet till nya insikter.  Målsättningen är att skapa världens största användarcommunity för online research, säger Lars Lindberg.

För mer information, läs mer på www.netigate.se eller vänligen kontakta:

Victor Molander, VD, Netigate
E-post: víctor.molander@netigate.se