Netigate lanserar webbplatsundersökning

Netigate lanserar Web360°, en webbplatsundersökning som hjälper företag, myndigheter och organisationer att effektivt bedöma och förbättra den egna hemsidan. Web360° låter de egna besökarna utvärdera och betygsätta webbplatsen i en enkät och lägger på så vis grunden för ett effektivt och kontinuerligt förbättringsarbete. Under EPiServerdagen den 9 februari presenterade Netigate webbplatsundersökningen Web360° för första gången. Över 1000 personer var samlade på City Conference Center i Stockholm och Netigate var som enda undersökningsföretag på plats med egen monter och Web360°. Det som är speciellt med Web360° är att undersökningen löper kontinuerligt i tolv månader och att Netigate löpande levererar rapporter och uppföljning av resultatet. Det ger ditt företag eller din organisation möjlighet att göra ändringar på webbplatsen och få direkt feedback från besökarna när förändringen är genomförd. I slutet av perioden ger Netigate en totalrapport och en personlig presentation med analys och råd för förbättringsarbetet. "Vi lanserade Web360° för första gången under EPiServerdagen och mottagandet var fantastiskt", säger Victor Molander, VD för Netigate. "Det finns en stor medvetenhet hos de flesta företag om att webbplatsen är ansiktet utåt mot kunder och leverantörer, men många är samtidigt osäkra på hur de ska gå tillväga för att möta kraven. Vi på Netigate menar att Web360° hjälper företagen med just detta genom att låta de egna besökarna komma till tals och ge direkt feedback. Web360° är en avancerad webbplatsundersökning i användarvänligt format". Netigate är ett ledande undersökningsföretag som erbjuder företag, myndigheter och organisationer avancerade webbundersökningar enkelt. Netigate är baserat i Stockholm och har en mängd kunder i Sverige och Europa. För mer information om Netigate eller Web360° kontakta Gustaf Ekelund, marknadschef 0733 41 44 02 gustaf.ekelund@netigate.se www.netigate.se www.netigate.se/web360 www.netigate.se/web360.pdf