Prisregn över Netigate

För tredje året i rad har Netigate tagit en topplacering på Technology Fast 50 Sweden. En tillväxt på 697 % under perioden 2005-2009 placerar Netigate på plats 23 i rankingen av de mest snabbväxande teknikföretagen i Sverige.

Årligen rankas de 50 snabbast växande teknikföretagen av Deloitte och Svenska Riskkapitalföreningen. Företaget Netigate, som erbjuder online-undersökningar på nätet och via mobiltelefonen, tar för tredje året i rad en topplacering.

– Att vi lyckats placera oss på denna prestigefyllda lista, inte bara en gång utan för tredje året i rad, är det främsta beviset på att vi levererar en fantastisk produkt till våra kunder, säger Victor Molander, VD på Netigate.

Netigate har under de senaste åren mottagit många fina priser och utmärkelser tack vare sin snabba och stabila tillväxt. Under förra veckan var Netigate och dess grundare, tillika VD, Victor Molander i Paris för att delta i finalen av The European Business Awards. Netigate och Victor var som endast ett av tio europeiska företag i final i kategorin ”Årets internationella entreprenör i Europa”.

Flera tusentals företag har utvärderats och att då bli utvald som en av de tio finalisterna i The European Business Awards känns helt fantastiskt. Alla i företaget arbetar lika hårt och det är en härlig känsla när vi uppmärksammas med alla dessa fina priser och utmärkelser. Det ger oss mer energi att kämpa ännu hårdare och växa ännu snabbare, säger Victor.

Netigate tillhandahåller lösningar och tjänster för webbaserade undersökningar. Företaget grundades 2002 och har idag ungefär 60 anställda. Netigate har huvudkontoret i Stockholm och ytterligare kontor i Malmö, Oslo, Warszawa, Berlin och Wiesbaden. 2009 omsatte Netigate ca 22 miljoner och fyra nya kontor har öppnats under 2010.

Sweden Technology Fast 50 är en objektiv ranking av, och utmärkelse till, de snabbast växande teknikföretagen i Sverige. Sweden Technology Fast 50 utses av Deloitte och Svenska Riskkapitalföreningen.

Vill du veta mer?

Läs mer om Netigate på www.netigate.se. Välkommen att kontakta oss:

Victor Molander,
VD Netigate
victor.molander@netigate.se

Tom Nyman,
Styrelseordförande Netigate
tom.nyman@netigate.se

• entreprenör
  • utmärkelser
  • prisregn
  • sweden technology fast 50
  • the european business awards
  • deloitte fast50

Netigate tillhandahåller lösningar och tjänster för undersökningar via webben och mobilen. Vi ger dig och din organisation möjlighet att genomföra avancerade undersökningar enkelt.

Netigates huvudkontor finns i Stockholm och vi har ytterligare kontor i Malmö, Oslo, Warszawa, Berlin och Wiesbaden. Vi har många av Europas mest intressanta företag som kunder och vi är glada att bidra till deras framgång!