Nyhetsbrev januari 2019

Det är ett spännande år vi just har klivit in i. 2019 är året då vi kommer att stärka vår roll som Sveriges LoRaWAN-operatör. Tack vare att vi nu kommer att ingå i Netmore Group så ökar vår kapacitet och vi kommer att fortsätta jobba mot samma mål som innan, dvs att bidra till att skapa säkra, effektiva och hållbara samhällen.

Netmore Group kommer att satsa stort på IoT. Läs gärna mer om planerna i deras pressmeddelande. Även om målet är detsamma så innebär en ny ägarstruktur vissa förändringar. Till det bättre förstås. Hur och vad det innebär kommer vi att berätta på Smart City Connection i Linköping, 11-12 april. Det finns plats för fler utställare så har du en produkt eller lösning som du vill presentera – hör av dig! Förra årets event blev utsålt så anmäl dig idag och dra nytta av Early Bird pris!

I förra veckan välkomnade vi en ny medarbetare, Linda Ivarsson, som kommer att bidra som administratör/ marknadsassistent. Johanna Björnson övertar Helena Björks arbetsuppgifter med ansvar för marknad och ekonomi.

Dags att kavla upp ärmarna och sätta igång. Det kommer att hända mycket och spännande saker framöver, så håll utkik i sociala medier. Det är där vi släpper nyheter först!

• Vetenskap, teknik