​Netmore expanderar med nytillskott på försäljningssidan

Joakim Gustafsson kommer stärka försäljningsorganisationen inom hela Netmore, men med fokus på affärsområdet ”Connected City” (gamla Blink Services område). Hans bakgrund inom avancerade kommunikationslösningar med bland annat IoX, M2M och telematik, för både offentlig sektor och industrin, är kunskap och erfarenhet som blir ett bra komplement i Netmore. Med stort intresse för innovation och affärsmöjligheter ser Joakim fram emot spännande kundsamarbeten och att fortsätta utvecklingen av smarta städer tillsammans med partners, tjänsteleverantörer och kunder.

"Jag känner mig priviligierad och glad att få vara med om paradigmskiftet som sker i branschen och samhället idag. Med hjälp av de deskriptiva teknologierna har vi möjlighet att skapa ett mer hållbart samhälle, något jag brinner väldigt mycket för. -Det är coolt det vi håller på med!" -säger Joakim Gustafsson, Sales Connected City, Netmore.

Mer information kontakta
Joakim Gustafsson
Mail: joakim.gustafsson@netmoregroup.com
Tel: 070–5092232

• samverkan
  • netmore

Netmore Group AB är en IoT operatör som verkar för en hållbar och gemensam syn på Internet of Things för framtiden, i dag. Genom att bygga enhetliga ekosystem för IoT i fastigheter, industrier, städer och bostäder samverkar vi och växer tillsammans med våra partners, lokalt och globalt. Netmore Group AB bildades 2010 och finns listade på Nasdaq First North Growth Market.