Kommuniké efter årsstämma i NetOnNet AB (publ)

Pressmeddelande   •   Sep 08, 2010 16:13 CEST

Den 8 september 2010 höll NetOnNet sin årsstämma och de viktigaste besluten var:

Utdelning

Årsstämman beslutade att dela ut 6,0 miljoner kronor, motsvarande 1,0 kronor per aktie till NetOnNets aktieägare. Som avstämningsdag bestämdes den 13 september 2010. Utdelningen beräknas bli utbetald via Euroclear Sweden AB den 16 september 2010.

Omval av styrelse

Omval skedde av styrelseledamöterna Ebbe Pelle Jacobsen, Jean-Francois Baril, Anders Halvarsson, Thomas Paulson, Håkan Westin och Lars-Ivar Röiri.

Ebbe Pelle Jacobsen blev omvald till styrelsens ordförande.

Borås 2010-09-08

NetOnNet AB (publ)
NetOnNet AB (publ)
För ytterligare information, vänligen kontakta:
Anders Halvarsson, VD NetOnNet
Tfn: 033-488 400

NetOnNet – Hemelektronik till lagerpris
Sedan 1999 säljer NetOnNet hemelektronik från både egna och välkända varumärken direkt från lagerhyllan och på lite mindre fina adresser än våra konkurrenter. Resultatet blir lagerpriser på bland annat TV, hemmabio, digitalkameror, datorer och mycket mer, varje dag, året runt. Istället för enstaka ”reafynd” och ”prischocker” bjuder vi på upptäcktsfärd bland ständigt röda prislappar på Internet i både Sverige och Norge eller någon av våra tolv Lagershopar. Vårt huvudkontor ligger i handelsstaden Borås. Vid ett besök hos oss förstår man hela innebörden i de vackraste ord vi vet ”Kolla alltid med oss först”.

Kommentarer (0)