Praktikertjänst Pensionsstiftelse ökar i NetOnNet

Pressmeddelande   •  Okt 31, 2001 14:42 CET

Roger Sandberg, Inköpsansvarig på NetOnNet har idag sålt 30 000 aktier i NetOnNet till en av huvudägarna, Praktikertjänst AB Pensionsstiftelse.
Roger Sandberg har efter försäljningen kvar 226 000 st aktier i bolaget vilket motsvarar 3,9 %. Praktikertjänst AB Pensionsstiftelse har efter förvärvet 592 600 st aktier motsvarande 10,1 % av bolaget.

För ytterligare information:
Anders Halvarsson, VD, Tel: 0705-485556, 033-488499

NetOnNet – Hemelektronik till lagerpris
Sedan 1999 säljer NetOnNet hemelektronik från både egna och välkända varumärken direkt från lagerhyllan och på lite mindre fina adresser än våra konkurrenter. Resultatet blir lagerpriser på bland annat TV, hemmabio, digitalkameror, datorer och mycket mer, varje dag, året runt. Istället för enstaka ”reafynd” och ”prischocker” bjuder vi på upptäcktsfärd bland ständigt röda prislappar på Internet i både Sverige och Norge eller någon av våra tolv Lagershopar. Vårt huvudkontor ligger i handelsstaden Borås. Vid ett besök hos oss förstår man hela innebörden i de vackraste ord vi vet ”Kolla alltid med oss först”.

Kommentarer (0)