Vi säger varmt välkommen till Beth Lindén, ny systemutvecklare på Malmökontoret

Vi är glada och stolta att kunna välkomna Beth som ny digital stjärna i vårt gäng på Malmökontoret. Beth är systemutvecklare med en bakgrund från både konsultbranschen och arbete som tekniskt ansvarig inom offentlig sektor. Lär känna Beth lite bättre i vår intervju!

Berätta lite om din bakgrund. Vad har du hittat på innan du hamnade hos oss på NetRelations?

"- Jag kommer närmast från Helsingborgs stad, där jag arbetade som tekniskt ansvarig för Helsingborgs stads officiella webbplatser i 6 år. Innan dess arbetade jag närmare 10 år som konsult på Sogeti och ytterligare 3 år innan det inom systemutveckling för laboratorieverksamheter."

Hur kom det sig att du sökte dig till NetRelations?

"- När konverteringen av Helsingborgs stads webbsidor var gjorda från Episerver till Wordpress kännde jag att lanseringen av den nya plattformen hade blivit gjord och hela förändringsarbetet där var klart. Det var dags för någon annan att ta över och förvalta. Jag började se mig om efter att återigen ge mig in i konsultbranchen och få kollegor som sporrar en till att hela tiden vidareutvecklas. Då blev jag tipsad om att NetRelations var ett sådant företag som jag sökte. Vilket det verkligen är!"

Berätta lite om dina styrkor och vad du kommer att bidra med hos oss?

"- Jag är en nyfiken och hjälpsam person som brinner för att hela tiden göra saker lite bättre. Jag tror och hoppas att min erfarenhet av flera olika plattformar tillsammans med mina olika yrkesroller i karriären kan göra att våra projekt och förvaltningsutmaningar blir lättare."

Har du något drömprojekt?

"- Jag skulle tycka det vore roligt att någon gång i framtiden få möjlighet att utveckla till sjukvården."

Vad tycker du om att göra på fritiden?

"- Med tre barn som är väldigt aktiva inom olika idrotter så betecknar jag mig numera som idrottsförälder med allt vad det innebär. Jag skjutsar, bakar bullar och går internutbildningar för att kunna vara behjälplig på olika tävlingar osv.

Får jag tid över tycker jag om att, som gammal dansare, gå på workout likt Latin fitness (danskoreografi) eller helt enkelt bara sitta i trädgården och njuta med ett glas Casal Garcia."

Vill du också jobba med Beth?

Just nu söker vi flera nya kollegor till alla våra kontor. Kolla in våra lediga tjänster och skicka in en ansökan redan idag!