Kompletta arbetsflöden för förpackningsproduktion

NI Solutions blir partner till Hybrid Software och breddar sin portfölj med kompletta arbetsflöden för förpackningsmarknaden.

Med modern teknik, extrem prestanda, användarvänlighet och bredd i sina lösningar är Hybrid Software idag en aktör med en komplett verktygslåda för företag inom förpackning- och etikettproduktion. Deras öppna lösningar jobbar i native pdf-format och har webbaserade gränssnitt med api- och html5-gränsnitt. Detta möjliggör lösningar som inte bara är produktiva utan även mycket anpassningsbara och öppna för integration.

Hybrid Softwares portfölj sträcker sig från den mycket kraftfulla editeringsstationen Packz till det webbaserade systemet CloudFlow för asset management, softproofing och automatisering. CloudFlow är en skalbar lösning både vad det gäller prestanda och funktionalitet. Man kan lätt starta med gränssnitt för kundkommunikation och addera kompletta automatiserade flöden som inte bara effektiviserar prepress utan hela verksamheten.

”Vi har mycket höga förväntningar på vårt samarbete med Hybrid Software. Det känns väldigt spännande att komma ut på den nordiska marknaden med helt ny och fräsch teknik. Vi kommer kunna erbjuda våra kunder i förpacknings- och etikettbranschen en ny nivå av prestanda, kundintegration och affärsmöjligheter.” säger Thomas Lundgren, Key Account Manager och produktansvarig för bl.a. Hybrid Software på NI Solutions.

Hybrid Software hos NI Solutions på Sign & Print Scandinavia, 3-5/2 på Kistamässan
Lösningarna från Hybrid Software kommer att visas hos NI Solutions på Sign & Print Scandinavia. Välkommen att boka ett personligt pressmöte.
Kontakta: Anna-Karin Löfström, Tel: 0733-609 869, anna-karin.lofstrom@ni.se

Om Hybrid Software ( http://www.hybridsoftware.com )
HYBRID Software startade 2007 som Hybrid Integration i Pennsylvania, North America. Idag har företaget kontor i Belgien, Tyskland och Italien samt distributörer i många fler länder. HYBRID’s Cloudflow suite och dess integrerande produkter erbjuder ett nytt sätt att hantera grafisk produktion. Produkterna används inom all typ av tryck - från förpackning och etiketter till digitaltryck.

• förpackningsproduktion
  • arbetsflöden
  • förpackning
  • mediaproduktion

Network Innovation skall med kunskap och service erbjuda de innovativa produkter och lösningar som gör oss till den naturliga partnern för återförsäljare och mediaproducenter i hela Norden. Våra avdelningar är NI Premium Brands och NI Solutions. Hemsida: www.ni.se

NI Solutions - Vi säkrar din mediaproduktion!
NI Solutions erbjuder produkter och konsulttjänster för kund- och kvalitetsfokuserade organisationer som söker hög effektivitet i sin mediaproduktion. Fokusområdena är effektivisering, varumärkeskontroll, färgstyrning, storformatsproduktion, fotoloabbproduktion och konsulttjänster. Konsulttjänsterna innefattar bl.a. konsultation, förstudier, installation, support och utbildning. NI Solutions riktar sig bl.a. till marknads-/inhouseavdelningar, produktionsbolag, reklambyråer, tidningar, förlag, tryckerier, prepressföretag och skyltföretag. Lösningarna erbjuds via auktoriserade återförsäljare eller direkt från NI Solutions.

Anna-Karin Löfström

Presskontakt Marketing | Press contact +46 8 555 762 75