Nya resurser till växande Nextport

Nu i december ökar Nextport antalet medarbetare och välkomnar nya resurser, denna gång inom HR och försäljning.

Eva Hols kommer att arbeta med strategiska HR-frågor på Nextport, bland annat med rekrytering och policyfrågor. Eva kommer från Nordic HR Partner AB och har mer än 20 års erfarenhet inom HR och har bland annat jobbat som personalchef/HR-chef på AC Nielsen, Reuters och Motorola.

Matheo Merlini är vår nye innesäljare. Han kommer att ägna sig åt mötesbokning och kundrelationer för Nextports räkning. Matheo har tidigare jobbat med försäljning på ProBusiness Sweden AB.

- Det är oerhört tillfredsställande att bolaget nu växer med nya medarbetare som kommer att bidra till vår fortsatta framgång och utveckling, säger Erik Dellner, VD för Nextport. Marknaden har uppfattat att det är lönsamt att anlita oss vid lokalförändringar och jag ser inga tecken på någon avmattning under det närmaste året, avslutar Erik Dellner.

• nya medarbetare
  • utveckling