Nextport Business Relocation Partner AB fortsätter att expandera och har nyligen anställt en seniorkonsult.

Mark-Peter Rosendahl, kommer närmast från konkurrenten Struktur. Mark-Peter är seniorkonsult med mycket gedigen erfarenhet inom TR (Tenant Representation). Han driver även ett antal uppdrag inom RM (Relocation Management).

– Det är glädjande att vår marknad fortsätter att växa, säger Nextports VD, Erik Dellner. Helt tydligt är att många företag i Stockholm har insett att lokalförändring med en extern partner blir lönsam och att själva genomförandet sker på ett effektivt sätt, inte minst när det gäller hyresförhandling och kontraktsskrivning, fortsätter han.

Mark-Peter Rosendahl kommer att bli en bra förstärkning till vårt kompetenta team inom Tenant Representation. – Vi önskar Mark-Peter varmt välkommen till oss på Nextport, avslutar Erik Dellner.

• flytt
  • flytta
  • hyresförhandlingar
  • lokalmarknaden
  • organisationsutveckling
  • relocation management

Nextport erbjuder rådgivning och projektledning i samband med lokalförändringar. Vår affärsidé är att med arbetsplatsen som utgångspunkt öka lönsamheten för våra kunder. Bland våra kunder kan nämnas Vattenfall, Electrolux, Swedbank, ÅF, Oriflame, Bisnode, Corp Nordic, Direkt Media, Försäkringsgirot, Fujitsu, PwC, Calyon Bank, Servisen.