Nextport förstärker med tre nya medarbetare

Nextport Business Relocation Partner har under den senaste tiden anställt tre nya medarbetare med olika kompetenser för att ytterligare stärka bolaget och främja dess tillväxt.

Ny marknadschef
Natasha Jonason tillträdde tjänsten som marknadschef i slutet på februari. Natasha har tidigare jobbat på SJ AB med bland annat företagsförsäljning, interninformation och affärsutveckling. Hon är utbildad civilekonom från Stockholms Universitet och har även en MBA från University of Abertay Dundee. Hon efterträder Annie Sahlén Jansson som gått vidare till nya utmaningar som marknadschef på Pizza Hut.

Ny projektledare
Karl Ragnewall började på Nextport i mitten av mars och förstärker vårt team av projektledare inom både Tenant Representation och Relocation Management.

Karl har både projekt- och linjeerfarenhet från såväl mindre som stora företag och har dessutom drivit eget företag inom försäljning och affärsutveckling. Hans breda branscherfarenhet från bland annat detaljhandel, telekom, el, bygg samt inredning kommer väl till pass i hans projektledarroll på Nextport.

Ny innesäljare
Marie-Louise Hammerfjärd anställdes i början av april och är Nextports innesäljare. Med telefonen som främsta arbetsredskap kommer Marie-Louise att jobba med besöksbokning och kundrelationer. Marie-Louise har lång erfarenhet av försäljning och kundbearbetning och kommer närmast från Dialog Holding där hon jobbat som besöksbokare.

Nextport hälsar de nya medarbetarna varmt välkomna!

För mer information kontakta:

Christina Linder, Nextport
christina.linder@nextport.se

• nya medarbetare
  • relocation management

Nextport arbetar med rådgivning och projektledning i samband med lokalförändringar. Vår affärsidé är att med arbetsplatsen som utgångspunkt öka lönsamheten för våra kunder. Bland våra kunder kan nämnas Vattenfall, Electrolux, Swedbank, ÅF, Oriflame, Bisnode, Corp Nordic, Direkt Media, Försäkringsgirot, Fujitsu Siemens Computer, PwC, Calyon Bank, Servisen.