Niam Oy rekryterar Senior Director

Press Release   •   Aug 17, 2017 06:30 CEST

Niam Oy har anställt Antti Muilu som Senior Director vid Niams kontor i Helsingfors. Antti har under de senaste åren ansvarat för Elos fastighetsinvesteringar i Finland som Head of Domestic Real Estate. Antti har en civilingenjörsexamen från Helsingfors Tekniska Högskola med inriktning mot fastighetsekonomi och han kommer att tillträda tjänsten på Niam den 1 oktober 2017.

Niam är norra Europas ledande fondförvaltare inom fastighetsinvesteringar och förvaltar ett fastighetsbestånd om €3.5 miljarder. Niam erbjuder finansiella investerare möjlighet att investera på de Nordiska marknaderna genom sina fonder. Företaget grundades 1998 och sedan 2000 har Niam, genom egna fonder investerat i fastigheter till ett värde överstigande €7.5 miljarder. Niam har 50+ anställda och kontor i Stockholm, Helsingfors, Oslo och Köpenhamn. För mer information besök gärna www.niam.se.

By submitting the comment you agree that your personal data will be processed according to Mynewsdesk's <a href="http://www.mynewsdesk.com/se/about/terms-and-conditions/privacy_policy">Privacy Policy</a>.